Et unikt Fullservice-koncept
I Logistics & Production hjælper vi jer med at opretholde en høj kvalitet på bemandingsfronten på jeres:

  • Lager
  • Produktionsanlæg
  • Forsendelse
  • Eller hvor I i øvrigt benytter jer af fortrinsvis ufaglært arbejdskraft


Det har vi gjort siden Moments spæde start i 1997. Ifølge vores kunder handler kvalitet om fleksibilitet, om sikkerhed for fuld bemanding og naturligvis om dygtige medarbejdere. Alt det er vi garanter for.

Læs her, hvorfor et udpluk af vores kunder har givet Moment ansvaret for at drive deres bemandingsløsning – og hvorfor samarbejdet i dag er blevet en integreret del af deres ressourcestyring. 

 

 

 Vi klarer hele jeres ressourcestyring
Har I udsving i behovet for arbejdskraft på daglig, ugentlig eller månedlig basis, og mangler I tid til at fokusere på jeres kerneopgaver? Gør som andre virksomheder og lad os stå for ressourcestyringen.

Med os som samarbejdspartner er i garanteret en leveringsgrad på 97 % og et dedikeret vikarkorps, som vi i gennemsnit fastholder over 13 måneder per virksomhed. Derfor kan I bruge arbejdskraften mere fleksibelt.

Læs mere om fordelene ved at vælge Moment som samarbejdspartner her.

Mangler I fleksible ressourcer?

Med et allokeret korps af arbejdskraft arbejder vi altid med en leveringsgrad på 97 %.

Det siger vores kunder

”Fleksibilitet er hovedordet. Vi valgte at fortsætte samarbejdet med Moment, da vi kan ringe dem op på dagen og fortælle, at vi mangler nogle medarbejdere om aftenen - og så leverer de dem. Moment har et tilkaldesystem, der fungerer godt, og de kan levere den målgruppe, vi søger: Unge mennesker der kan tage fat og løfte nogle kilo, tænke selv og har et højt tempo. Vi har en fast stab, der er tilknyttet os, og som står standby. De er oplært herude, og det fungerer rigtig godt.” Bjarne Henriksen, Warehouse Manager hos PPG i Søborg, Kunde hos Moment siden 2003.

”Vi har tidligere benyttet os af andre vikarbureauer, men der var ingen struktur, stor udskiftning i vikarerne, og kvaliteten af vikarerne var dårlig. Vi valgte at blive kunde hos Moment, eftersom de leverer unge, friske vikarer og tilknytter en fast stab til vores virksomhed, som derved får en stor indsigt i vores virksomhed og arbejdsgange.” Claus Holbæk Pedersen, Logistic Manager hos ALSO i Brøndby, Kunde hos Moment siden 2010.

”Vi opererer i en verden, hvor mængden af arbejdsopgaver varierer fra dag til dag. Med Moments fullservice vikarløsning kan vi agere meget mere fleksibelt, nu hvor der dagligt kommer vikarer hos os, som kender driften. Kvaliteten hos vikarerne er så høj, at der ikke er nogen, som jeg ikke selv ville have ansat. Og så er Moment en tæt samarbejdspartner, som lytter og forstår vores behov og derefter får det til at ske.” Peter Jørgensen, Operational Manager hos Prime Cargo i Kolding.

  • Her er et billede af PPGs logo. Dem samarbejder vi med
  • Her er et billede af ALSOs logo. De er blandt vores kunder
  • Her er Prime Cargos logo. Dem samarbejder vi med

Høj leveringssikkerhed

Vi har altid et passende antal vikarer på standby, så I er sikret arbejdskraft i tilfælde af sygdom, ferie eller spidsbelastning. Med et allokeret korps af arbejdskraft arbejder vi med en leveringsgrad på 97%.

Nem ressourcestyring

Som kunde får du adgang til en portal, hvor du kan fastlægge jeres bemandingsbehov. Gennem vores planlægningsværktøj sikrer vi et match mellem vores vikarers vagtønsker og jeres behov.

Dedikeret vikarkorps

Vores vikarer er en del af et oplært korps, allokeret til netop jeres virksomhed. De har et indgående kendskab til virksomheden, og er derfor klar til at tage fat, når de møder ind.

Young Professionals har hele pakken

Vores team fra Logistics & Production er specialiseret i at finde kvikke, unge og motiverede vikarer, der både kan arbejde fuldtid og deltid og i dag-, aften- og nattetimerne. Vi kalder dem Young Professionals. 

Ude hos kunderne arbejder de som:

  • Lagermedarbejder
  • Produktionsmedarbejder
  • Pakkemedarbejder
  • Eksamensvagt
  • Truckfører

 

Fordelen ved aldersgruppen er deres energi, motivation og fleksibilitet i forhold til hvornår, og hvor meget de kan arbejde.

Mød Rikke, en Young Professional, herunder.

Jeg er Young Professional

Rikke Givard studerer antropologi på Københavns Universitet. Siden marts 2017 har hun været ansat som lagermedarbejder hos ALSO. Om arbejdet som lagermedarbejder siger hun:

Når man er på arbejde, laver man hele tiden noget, da der hele tiden er varer, der skal plukkes fra lagerets hylder. Selvom arbejdsopgaverne er forholdsvis ens, så er der alligevel hele tiden nye steder, man skal gå hen, og nye varer man skal kigge efter. Man sidder ikke stille eller er passiv, man bevæger sig tværtimod rundt og er konstant opmærksom. Derfor keder man sig ikke, og tiden går faktisk ret hurtigt, selvom en normal arbejdsvagt er på otte timer. Det overraskede mig desuden, at arbejdet ikke består så meget i tunge løft, men i højere grad af mange skridt. Det er derfor en rigtig god måde at få motion på, men samtidig udsættes kroppen ikke for overanstrengelser. 

Her er et billede af Rikke. Hun er Young Professional via Moment
Her ser du et billede af vores markedschef for Logistics and Production

Dennis Arildsen

Markedschef, Moment Logistics & Production

Telefon: 61 55 82 79
E-mail: da@moment.dk

På nuværende tidspunkt er det danske jobmarked presset, og det er svært at finde kvalificeret arbejdskraft. Det er derfor essentielt at have en leverandør, der kan finde arbejdskraft både nu og i fremtiden. Og det kan vi hos Moment.  

Dennis har 11 års erfaring i Moment og har stor markedsindsigt inden for netop produktions- og logistikområdet. I dag står han i spidsen for 22 medarbejdere, hvor han sikrer vores kunder de bedste bemandingsløsninger. 

Skal vi kontakte jer?

Kontakt os

Udfyld nedenstående formular, så tager vi kontakt til jer hurtigst muligt.


Vil du vide mere om, hvad vi kan tilbyde inden for Logistics & Production? Så kontakt markedschef Dennis Arildsen på:

70 20 18 35

Vester Farimagsgade 15, 5, 1606 København V

Følg os på de sociale medier