Vikarapp letter kommunikationsflowet

Vi har udviklet en app til vores vikarer, som har til hensigt at opfylde vores kunder ressourcebehov mere effektivt ved at gøre det nemmere for vikarerne at byde ind på og bekræfte deres vagter.


Vi har fokus på at tilpasse os kandidaternes forventninger og adfærd, og derfor har vi valgt at udvikle en app. Gennem appen kan vores vikarer nemt og effektivt byde ind på ledige vagter samt tilgå deres vagtplan, tidsregistrering og anden vigtig information direkte på mobilen.

Som kunde kommer det dig til stor gavn, da kommunikationsflowet mellem Moment og vores vikarer på denne måde optimeres, og vi dermed kan opfylde jeres ressourcebehov mere effektivt.  

Løbende udvikling af app

Appen er i første omgang udviklet til at fungere i relation til vagtplanlægning, men vi arbejder på at udvikle appen til at omfatte flere funktioner, som skaber værdi for både vikarer og kunder.  

Vi tror på, at funktioner, såsom at kunne se, hvem man skal på arbejde med og muligheden for at kunne skrive til sin rekrutteringskonsulent, vil øge vikarernes loyalitet over for arbejdspladsen. Samtidig mener vi, at eksempelvis en integreret rejseplan og kort vil øge chancen for, at medarbejderne møder til tiden. Tiltag som kan være med til at nedbringe sygefravær og forsinkelser blandt vikarerne.

Ligeledes skal en simpel og brugeroptimeret jobsøgningsfunktion være med til at til tiltrække endnu flere kandidater. Du kan læse mere om, hvordan vi arbejder med tiltrækning af kandidater her. 


Følg os