Kundeloyalitet

Moment har branchens højeste kundeloyalitet. Den position vil vi bevare.


I Moment er vi ambitiøse på vores kunders vegne. Og endnu mere når det gælder os selv. Kvalitet, innovation og vores kunders loyalitet danner derfor grundlaget for alt, hvad vi gør.

Halvårlige kundeloyalitetsmålinger

Hos Moment laver vi halvårlige kundeloyalitetsmålinger, hvor vi benytter den internationale standard, Net Promoter Score (NPS), som bliver beregnet på baggrund af, hvor mange der vil anbefale os til andre. Vi arbejder målrettet med resultaterne fra hver eneste måling, så vi hele tiden kan forbedre loyaliteten hos vores kunder.

Den seneste analyse viser, at Moment i år har en NPS-score på 50, hvilket er den højeste score nogensinde. Trods den høje score, er vores målsætning at nå op på 70, hvorfor det er afgørende for os, at vores kunder ikke bare får de bedste vikarer og kandidater, men også den bedst mulige service.

Læs mere om Net Promoter Score.


Følg os