Corona

Hos Moment tager vi vores ansvar for at bremse spredningen af coronavirus alvorligt. Derfor arbejder vi hjemmefra, så vidt det på nogen måde er muligt. Vi sikrer samtidig, at alle interne møder samt møder med kunder og samtaler med kandidater foregår via video.

Alle vores kommunikationslinjer og øvrige processer er fuldt ud funktionsdygtige, sådan at vi sammen med vores mange vikarer bidrager til at holde Danmark i gang. Vi er stolte af at stille arbejdskraft til rådighed for politiet, lægemiddelindustrien, fødevaresektoren og øvrige kritiske dele af samfundet i denne ekstraordinære tid.

Til kunder og øvrige virksomheder

Hos Moment er vi hele tiden i kontakt med vores vikarer. Dermed har I som kunde hos Moment sikkerhed for, at vikarerne ikke er syge eller er omfattet af andre karantæneregler. Hvis der er tvivl om smitterisiko, så kontakt os, og vi finder sammen ud af, hvad der er den bedste løsning.

Dele af arbejdsmarkedet mangler lige nu kompetent og fleksibel arbejdskraft, der kan træde til med kort varsel. Hos Moment har vi et uhyre effektivt setup, der har gjort os i stand til at bemande Politiets corona-hotline, Erhvervsstyrelsens virksomheds-hotline og nemlig.com’s hastigt stigende behov med store teams på kort tid.

Kontakt Markedschef Dennis Arildsen på 61 55 82 79 eller da@moment.dk.

Til vikarer

Det er en turbulent tid for alle dele af det danske arbejdsmarked, men især for alle jer, der er ansat som vikarer.

Hvis du er vikar hos Moment, har du allerede hørt fra os et antal gange under ”coronakrisen”. Er du alligevel i tvivl om noget, så kontakt os endelig på vores hovednummer 70 20 18 35.

Til alle vores eksisterende vikarer: Tusind tak for jeres store arbejdsindsats i denne meget vanskelige periode. I holder Danmark i gang. 

Hvis du er ledig og har mulighed for at stille din arbejdskraft til rådighed, er der en god chance for, at vi har et job til dig. Følg løbende med i vores jobliste eller hent vores app MyJob, hvorfra du har endnu hurtigere adgang til de nyeste jobmuligheder.