Moment - Bright Professional

For virksomheder

Det kræver grundig analyse, kvalificeret rådgivning og et stort branchekendskab at finde den rigtige kandidat til en stilling  - og for at lykkes kræver det viden om, hvordan den rigtige medarbejdersammensætning skaber succes for virksomheden.

I Moment Professionals har vi udviklet metoder og systematik, der sikrer en objektiv vurdering af kandidaterne og det rigtige match med virksomheden. Vi benytter en gennemprøvet proces, og vi udformer, i tæt samarbejde med kunden, et rekrutteringsgrundlag på baggrund af en grundig analyse af virksomheden.

Kandidater bevæger sig, og markedet ændrer sig. Det kræver en individuel søgeproces, der fleksibelt kan tilpasses markedet. Vores certificerede konsulenter har derfor en opdateret viden om bevægelser blandt kandidaterne og i specifikke brancher. De kender branchernes vilkår og den konkrete terminologi, der er så vigtig, når kandidaterne skal vurderes til en specifik stilling.

De sociale medier er afgørende i vores arbejde og strækker sig langt videre end til brugen af LinkedIn. Andre platforme som eksempelvis Twitter øger vores evne til at identificere relevante kandidater. Fra opgave til opgave sammensætter vi den rette søgestrategi for netop den stilling, som skal løses.

I Moment Professionals bestræber vi os på altid at være opdateret på den nyeste viden om og trends i markedet. Vi holder øje med ledelsestendenser og medarbejderes motivationsfaktorer, og vi laver undersøgelser om relevante emner, der rører sig i markedet. Vores rådgivning strækker sig derfor også meget længere end til rekrutteringsprocessen.  Vi sikrer god integration af den nye medarbejder ved at medvirke til et strategisk løft ind i virksomheden, og vi følger processen for at skabe den stærke forankring, der er betingelsen for en succesfuld ansættelse.