Hvad er Interim Management?

I takt med en stigende konkurrence fra det globale marked vokser kravene til en virksomheds ledelse. I disse år er der derfor stort fokus på effektivisering, udvikling og tilpasning, og i den forbindelse er en Interim-løsning blevet mere relevant.


Interim Management er et bemandingskoncept, der tilfører en dynamisk, midlertidig ressource til organisationen, når der opstår et særligt behov såsom at løse akutte udfordringer eller varetage forandringsprojekter.

Midlertidige ressourcer af høj kvalitet

Med vores Interim Management hjælper vi jer med at nå de ønskede resultater – herunder at bringe jeres organisation sikkert igennem akutte udfordringer og planlagte forandringsprocesser. Konceptet er optimalt, hvis I har ekstraordinært travlt, eller hvis en af jeres kernemedarbejdere forsvinder, og der dermed er behov for en ressource til at løfte rollen, indtil I har fundet en permanent løsning.

Få en midlertidig medarbejder gennem Moment

Vores Interim Managers er ledere og specialister og dermed højt kvalificerede og erfarne mennesker, ofte senior-profiler, der har løst lignende udfordringer med gode resultater. De kan medvirke til en effektiv og fleksibel løsning på højt niveau, der også økonomisk kan have en afgørende betydning.

Ved at ansætte en Interim Manager gennem Moment får I en leder eller specialist, som:

  • Er hands-on
  • Brænder for lige præcist den problemstilling, som vedkommende er hentet ind for at løse
  • Er objektiv og resultatorienteret
  • Eksekverer den bedste løsning på effektiv og professionel vis
  • Er vant til at præstere
  • Sikrer forankring i organisationen, hvor de indgår som aktiv del af teamet

Kontakt os for mere information om Interim Management

Vil du vide mere om vores Interim Management, og hvordan vi kan hjælpe dig, så kan du kontakte partner Bjarne Kalø på telefon 33 43 26 96 eller på bka@moment.dk


Følg os