Spørgsmål & svar

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål.


Hvornår har Moment åben?

Moment har åben hverdage fra 8:00-16:30 (fredag dog til kl. 16). Desuden kan du ringe til os på tlf. 70 20 18 35 hverdage kl. 6:00-23:00 (fredag dog til kl. 20) og i weekenden kl. 8:00-18:00.

Hvilke slags job kan jeg få gennem Moment Staff?

Moment Staff tilbyder fuldtidsvikariater inden for blandt andet salg, marketing, økonomi, administration, kundeservice, it, lager og industri. Vi har både job af nogle få dages varighed og længerevarende job, hvor du arbejder fast hver dag. Leder du derimod efter et studiejob, kan du finde det hos Moment Students.

Hvad vil det sige at få job gennem Moment Staff?

Moment Staff er et vikarbureau. Det betyder, at du rent praktisk bliver ansat hos os men udfører arbejdet hos en af vores kunder. Vi varetager ansættelsessamtaler, din lønudbetaling, din kontrakt, dine vagter etc.

Hvordan forbedrer jeg mine jobchancer?

Sørg for, at din profil er udfyldt og opdateret. Jo flere oplysninger vi har om dig, jo bedre kan vi vurdere dine kompetencer i forhold til et specifikt job. Når du udfylder ansøgningsfeltet, skal du skrive, hvorfor jobbet motiverer dig, og hvilke kompetencer der gør, at vi skal vælge dig til jobbet.

Hvor lang tid går der, før jeg får svar på min ansøgning?

Der kan gå alt fra få dage til 3-4 uger. Det varierer fra job til job, alt efter hvor mange der skal ansættes, og hvornår jobbet skal udføres.

Hvorfor har jeg ikke fået svar på min ansøgning?

Alle der søger job, får et svar via mail. Har du ikke fået svar, skyldes det sandsynligvis, at der endnu ikke er truffet endelig beslutning om hvem og hvor mange, der får jobbet. Det kan selvfølgelig også skyldes, at vores svar ligger i dit spamfilter.

Hvordan opdaterer jeg min profil?

Du kan altid opdatere og ændre informationer på din profil under menupunkterne Stamdata og Mit CV.

Kan jeg opdatere min profil efter at have søgt job?

Du kan til enhver tid ændre din profil - også selvom du har sendt en ansøgning. Vores konsulenter vil altid se den senest opdaterede version.

Jeg får ikke relevante jobtilbud i mine jobmails. Hvordan ændrer jeg det?

Dine jobmails er sammensat ud fra de kriterier, du afkrydsede, da du tilmeldte dig jobmail eller oprettede din profil. Har du en profil, kan du herunder redigere i dine jobønsker og dermed tilpasse dine jobmails, så du altid får information om relevante job.

Kan jeg blive kontaktet uopfordret?

Vil du have et job gennem Moment, skal du være proaktiv og selv søge det. Vi tror på, at det giver den største motivation i forhold til at udføre jobbet, hvis du selv har gjort en aktiv indsats for at få det. Har du tidligere haft et job gennem Moment, er det dog muligt, at vi kontakter dig, hvis vi får et tilsvarende job.

Jeg har fået et job, så jeg har ikke længere brug for min profil. Hvad skal jeg gøre?

Du kan nøjes med at afmelde din jobmail. Så bevares din historik, og du kan senere genaktivere din profil. Du afmelder jobmailen under din profil og menupunktet Jobmail. Her kan du også vælge at slette din profil, men den vil ikke kunne genaktiveres.

Jeg opdagede for sent, at man skal skrive i ansøgerfeltet. Hvad gør jeg?

Du kan kun søge et job én gang. Du har derfor ikke mulighed for efterfølgende at udfylde ansøgningsfeltet. Du kan i stedet eventuelt sende dine kommentarer i en mail til staff@moment.dk Husk at henvise til jobnummeret.

Hvor finder jeg information om virksomheden og evt. kontaktperson?

På mange af vores jobopslag er virksomhedens navn ikke nævnt. Det skyldes, at vores kunder ved at benytte vores service gerne vil spare tid på selv at behandle ansøgninger og derfor ikke ønsker at blive kontaktet. Har du spørgsmål angående et job, skal du derfor henvende dig til os på staff@moment.dk eller tlf. 70 20 18 35.

Følg os