Spørgsmål & svar

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål.


Hvornår har Moment åben?

Moment har åben hverdage fra 8:00-16:30 (fredag dog til kl. 16). Desuden kan du ringe til os på tlf. 70 20 18 35 hverdage kl. 6:00-23:00 (fredag dog til kl. 20) og i weekenden kl. 8:00-18:00.

Hvilke slags job kan jeg få gennem Moment?

Moment tilbyder studie- og deltidsjob samt fuldtidsstillinger inden for blandt andet salg, marketing, økonomi, administration, kundeservice, it, lager og industri. Vi har både job af nogle få dages varighed og længerevarende job, hvor du arbejder fast hver dag.  Du kan se vores ledige stillinger her: Fuldtid Deltid

Hvad vil det sige at få job gennem Moment?

Moment er et vikarbureau. Det betyder, at du rent praktisk bliver ansat hos os men udfører arbejdet hos en af vores kunder. Vi varetager ansættelsessamtaler, din lønudbetaling, din kontrakt, dine vagter etc.

Hvordan forbedrer jeg mine jobchancer?

Et udfyldt cv og en motiveret ansøgning, hvor du beskriver din motivation og kompetencer til jobbet bringer dig langt i en ansøgningsproces.  Vi har samlet en række gode råd til din jobsøgning her 

Hvor lang tid går der, før jeg får svar på min ansøgning?

Der kan gå alt fra få dage til 3-4 uger. Det varierer fra job til job, alt efter hvor mange der skal ansættes, og hvornår jobbet skal udføres. Du kan læse mere om ansøgningsprocessen og se status på dine ansøgninger ved at logge ind på din Moment profil  Har du ikke en profil, vil du blive bedt om at oprette en som et led i ansøgningsprocessen. 

Hvorfor har jeg ikke fået svar på min ansøgning?

Alle der søger job hos os, får et svar via mail. Har du ikke fået svar, skyldes det sandsynligvis, at der endnu ikke er truffet endelig beslutning om hvem og hvor mange, der får jobbet. Det kan selvfølgelig også skyldes, at vores svar ligger i dit spamfilter. Du kan se status på dine ansøgninger under "Mine ansøgninger" på din profil  

Hvordan opdaterer jeg min profil?

Du kan altid opdatere og ændre informationer på din profil under menupunkterne Stamdata og Mit CV. 

Kan jeg opdatere min profil efter at have søgt job?

Du kan til enhver tid ændre din profil - også efter du har sendt en ansøgning. Vores konsulenter vil altid se den senest opdaterede version.

Jeg får ikke relevante jobtilbud i mine jobmails. Hvordan ændrer jeg det?

Dine jobmails er sammensat ud fra de kriterier, du afkrydsede, da du tilmeldte dig jobmailen eller oprettede din profil. Du kan til enhver tid ændre og tilpasse dine jobønsker på din profil, så du altid får tilsendt de mest relevante job. 

Kan jeg blive kontaktet uopfordret?

Vi tror på, at det giver den største motivation i forhold til at udføre jobbet, hvis du selv har gjort en aktiv indsats for at få det. Derfor skal du som udgangspunkt altid selv søge vores ledige stillinger.  Hvis vi tidligere har været i kontakt med dig i forbindelse med et job, kan vi dog godt finde på at kontakte dig, hvis vi får et tilsvarende job, som vi mener, du kunne være interesseret i. 

Jeg har fået et job, så jeg har ikke længere brug for min profil. Hvad skal jeg gøre?

Tillykke med jobbet. Hvis du har fået et job gennem Moment er det vigtigt, at du ikke sletter din profil, da du via din profil ønsker vagter, registrerer timer og finder andre relevante informationer i relation til dit job.  Hvis du har fået et job uden for Moment, anbefaler vi, at du nøjes med at afmelde din jobmail. Det gør du under menuen "Jobmail" på din profil. På den måde kan du senere søge job igennem os igen, uden at skulle oprette en ny profil, ligesom din historik bevares.  Du kan til enhver tid slette din profil under "Stamdata".   

Jeg opdagede for sent, at man skal skrive i ansøgerfeltet. Hvad gør jeg?

Du kan kun søge et job én gang. Du har derfor ikke mulighed for efterfølgende at udfylde ansøgningsfeltet. Du kan i stedet sende dine kommentarer i en mail til info@moment.dk. Husk at henvise til jobnummeret. Dit CV skal du opdatere på din profil. 

Hvor finder jeg information om virksomheden og evt. kontaktperson?

På mange af vores jobopslag er virksomhedens navn ikke nævnt. Det skyldes, at vores kunder ved at benytte vores service gerne vil spare tid på selv at behandle ansøgninger og derfor ikke ønsker at blive kontaktet. Har du spørgsmål angående et job, skal du derfor henvende dig til os på info@moment.dk eller tlf. 70 20 18 35.

Følg os