0 af 0 Resultater vises
0 af 0 Resultater vises
Luk

Rekruttering af specialister og ledere

Skal vi hjælpe jer med at komme i dialog med de rigtige kandidater? Vores Search & Selection team har stor indsigt i kandidatmarkedet og erfaring med at rekruttere på alle niveauer, fra c-level til mellemledere og specialister. 

Det er en stor og ikke uvæsentlig beslutning, om man som virksomhed skal ansætte den ene frem for den anden kandidat. Ikke mindst når det kommer til rekruttering af specialister og ledere.  

Lige så vel er det en stor beslutning i et menneskes liv at skifte fra et job til et andet.  

Som jeres rekrutteringspartner er vores fornemmeste opgave at sikre en god og ordentlig proces for alle involverede parter, og at det i sidste ende er den rigtige kandidats navn, der står på ansættelseskontrakten.  

Vores Search & Selection team hjælper jer med at komme i dialog med de rigtige kandidater - også dem der allerede er i arbejde - og er med jer hele vejen fra afdækning til ansættelse. 

Kontakt os for at høre mere

Derfor skal I samarbejde med os

Rekruttering af specialister og ledere kræver både viden, ressourcer og knowhow. Her er tre gode grunde til, hvorfor I skal vælge at samarbejde med os, fremfor at stå med processen selv. 

  • En effektiv proces

    Fraværet af specialister og ledere kan påvirke både 
    trivsel og produktivitet. Tid er derfor en afgørende faktor i en rekrutteringsproces. 

    Når I samarbejder med os, sørger vi for en smidig og effektiv proces, og at I får ansat den rigtige kandidat hurtigst muligt.

  • Undgå fejlrekrutteringer

    Det er dyrt at ansætte den forkerte kandidat. Især når vi taler ledere og specialister

    ​Vi tager os til at sætte os ind i jeres behov og kultur og tør stille de kritiske spørgsmål - til jer såvel som kandidaterne - der gør, at vi i sidste ende ender ud med det rigtige match. 

  • Start dialogen

    De kandidater, I ønsker at komme i dialog med, er i mange tilfælde allerede i job og ikke nødvendigvis på udkig efter nye udfordringer.

    Vi har stor indsigt i kandidatmarkedet. Vi ved, hvad der motiverer kandidater i et jobskifte, og hvordan vi får de rigtige kandidater i tale. 

Rekruttering på alle niveauer

For os er branche eller niveau ikke afgørende. Vi rekrutterer på alle niveauer, fra c-level til mellemledere og specialister, i alle brancher. 

Rekrutteringsprocessen og vores tilgang til jer som kunde er den samme, uanset om I er på udkig efter en CFO eller en Data Analyst.  

Det handler i sidste ende om at få regnestykket til at gå op og finde den rigtige kandidat til jeres virksomhed.  

Vi er med jer hele vejen

For at sikre det mest kvalificerede kandidatfelt, og at vi i sidste ende kan ansætte den rigtige kandidat til jer, har vi bygget rekrutteringsprocessen op om disse seks trin.

Vi skræddersyr altid processen, så den matcher jeres ønsker og behov.

Vi starter altid en rekrutteringsproces med en grundig afdækning af jeres virksomhed og de ønsker og krav, I har til jeres kommende medarbejder. 

På baggrund af denne udarbejder vi rekrutteringsgrundlag og stillingsannonce. 

Næste skridt er at tiltrække egnede kandidater via bl.a. vores database, faglige netværk og jobportaler, sociale medier samt evt. search af kandidater på fx LinkedIn.

Vi screener og udvælger de mest kvalificerede kandidater til en shortlist.

Vi indkalder og afholder personlige interviews med de kandidater, der er udvalgt til en shortlist. Her får vi afdækket kandidaternes kvalifikationer og motivation for jobbet samt forventninger til bl.a. løn.

Efter vi har afholdt interviews, udvælger vi de kandidater, vi ønsker at præsentere for jer, hvorefter vi sammen afholder samtale med dem.

På baggrund af disse udvælges de kandidater, I ønsker at have med videre til tests.

Vi tester altid kandidaterne på personlighed og intelligens og sørger desuden for at indhente referencer på relevante kandidater.

På baggrund af samtaler, test, referencer og afrapportering, vælger I, hvem I ønsker at ansætte som jeres nye medarbejder.

Vi sørger for give et relevant og ordentligt afslag til de kandidater, der ikke får jobbet. 

Vi evaluerer altid samarbejdet med jer og følger op på den nye medarbejder både før og efter vedkommende er startet. 

Mød teamet

Ræk endelig ud til en af os, hvis I er interesserede I at høre mere. 

Vi kan også hjælpe med

Outplacement

Opsigelser og afskedigelser er en naturlig omend svær del af mange virksomheder.  

Vi tilbyder bl.a. karriererådgivning og afklaring af kompetencer og ønsker til næste potentielle job. Vi stiller desuden vores store netværk af virksomheder til rådighed og undersøger, om en af vores samarbejdspartnere har en åbning, der matcher det, medarbejderen kan spille ind med.  

Så vi i fællesskab giver medarbejderen de bedste forudsætninger for at komme videre i en ellers svær situation.  

Finalevurdering

Varetager I rekrutteringsprocessen selv, og har I brug for en second-opinion fra en ekstern partner?  

Vi tilbyder at teste kandidaterne samt tage referencer. Og vi giver vores professionelle vurdering af, hvor godt kandidaterne matcher jeres kultur og det team, de skal indgå i.

Så I mindsker blinde vinkler og bias i processen og har det bedst mulige grundlag for at træffe en beslutning om, hvilken kandidat I ønsker at ansætte.  

  • 25 års erfaring 

    Vi har 25 års erfaring med at matche attraktive kandidater med interessante virksomheder i hele landet. 

  • Danmarks største 

    Moment er Danmarks største og et af Nordens førende bureauer 

  • 98% succesrate

    I 2023 har vores Search & Selection team løst 266 rekrutteringer med en succesrate på 98%.