I perioden fra 1. december 2019 og fire år frem er Moment valgt som leverandør af vikarer til det offentlige Danmark. Det er vi gennem SKI’s 17.17-aftale, hvor vi har opnået følgende tildelinger:

Førsteleverandør på Delaftale 7: Kontor- og administrationsvikarer Øst for Storebælt

Andenleverandør på Delaftale 8: Kontor- og administrationsvikarer Vest for Storebælt

Det betyder, at du som offentlig indkøber kan opnå konkurrencedygtige priser og vilkår hos Moment. Og når du handler gennem SKI-aftalen har du tilmed afløftet en eventuel udbudspligt.

Hos Moment har vi godt tyve års erfaring med at levere vikarer inden for kontor og administration. Både til private og offentlige virksomheder. Vi ser frem til at bidrage til den fortsatte udvikling af det offentlige Danmark.

Kontakt os her

Sådan kommer vi i gang

Send en mail til ski@moment.dk med en kort beskrivelse af jeres behov eller en anmodning om at blive kontaktet.

Vi kontakter jer hurtigst muligt derefter, afdækker opgaven og fremsender en opsummering af bestillingen pr. mail.

Vi koordinerer jeres samtaler med screenede og egnede kandidater, inden I beslutter, hvem af disse I ønsker skal starte hos jer.

Vi sender jer en ordrebekræftelse/samarbejdsaftale til godkendelse senest dagen før, at vikaren/vikarerne starter.



Anja Milacic

Key Account Manager, Operations 

Telefon: 31 16 46 79
Mail: ami@moment.dk

Christoffer Jonassen

Konsulentchef, Operations

Telefon: 81 18 88 88
Mail: ski@moment.dk